15 Oca 2017

Judith McNaught -KUSURSUZ -Kitap Yorum



Second Opportunities, #2) 



Cennet Serisi 2. Kitap



Kuşkusuz, acıklı çocukluğunun kaosundan sıyrılıp kusursuz bir yaşam yaratmayı başaran bir genç kızın, korkunç bir suçla itham edilirken inatla masum olduğunu iddia eden genç bir adamla karşılaşmasının ve ikisini birbirine bağlayan çaresizlik, aşk ateşi ve tutkunun dramatik öyküsüdür. 



Koruyucu aileler arasında sürüklenirken kendisini evlat edinen ailenin sevgi şemsiyesi altında, yüreğinin yaraları iyileşen Julie Mathison, hayat dolu bir genç kıza dönüşmüştür. Yaşadığı küçük Teksas kasabasında öğretmenlik yapmakta; kendisine koşulsuzca verilen sevgiyi, sevgiyle geri ödemek ve hayalindeki 'kusursuz' hayata ulaşmak için elinden geleni yapmaktadır. 



Ve... Bir gün Julie'nin hayatı, karısını öldürmekle suçlanan, Oscar ödüllü yönetmen/aktör Zachary Benedict'in hayatıyla kesişir... Teksas hapishanesinden kaçan Zack, genç kızı rehin alır ve Colarado tepelerine götürür. Julie dehşet içinde, ondan kaçıp kurtulmak içinden elinden geleni yapar; ancak bu yakışıklı yabancıya umarsızca kapılmıştır ve beyninde, genç adamın masum olduğunu fısıldayan, bir türlü susturamadığı bir ses vardır...
Tanıtım Bülteninden


18 yaşına kadar zengin veledi olan Zack babaannesi evden kovunca yolda Empire stüdyolarına malzeme taşıyan Charlie rastlar.Sayesinde Stüdyoda çalışmaya başlar,daha sonra figüran olarak boy gösterdiği bir filmden sonra hayatı tüm hızla değişir.Artık ünlü bir yıldız,yönetmendir.

Eğlenceli sahnelerin de olduğu ,özellikle Zack'in film eleştirileri, kıskançlığı güldürdü insanı😄 Kendini sevdiren yan karakterler,bazılarının üstüne çok durmamasına sinir olsam da ,misal o polise ne oldu bi vardı sonra hoop sanki hiç var olmamış gibi Julie'nin hayatından çıktı.

Julie'yi çok sevdim ,duyarlılığını ,çocuklar için kadınlar için çabalamasını takdirle okudum.👍Ne kendinizden vazgeçin ne de çevrenizden(sevdiklerinizden) ..


Eskiden utanıyordum .Ama şimdi gururluyum.
Dünya bir zamanlar karanlıktı.Ama şimdi aydınlık.
Başımı eğerek yürüyordum.Ama  şimdi başım dimdik.
Eskiden hayallerim vardı.Ama şimdi ümitlerim var.
Julie sayesinde.


En etkilendiğim sahne, hava alanı sahnesiydi.Zach'in O anda bile Julie'yi düşünmesi,ve daha sonra gerçek karşısında ki büyük hayal kırıklığı😢 Julie'ye kızamıyorum,o da bi yandan etrafın dolduruşuna geliyor ki ne kadar tanıyor Zach'i içine şüphe düşmesi gayet normal diye düşünüyorum.Ama gene de o an Zack'in hayal kırıklığını ,acısını okurken bende hissettim 😢

İlk kitap dan tanıdığımız Matt ile 6 yıllık arkadaşmış meğersem😏.İlk kitap da Zack'in adını duyduğumu hatırlamıyorum ama yazar sanırım Zack'in eli büyük bi arkadaşı olsa işleri daha kolay yoluna sokabilir diye düşünmüş.😛

Cennet kitabında daha bi duygulanmıştım sanki ama bu kitap da da Julie ile Zack'in aşkını daha bi hissediyoruz gibi gibi ...😏

Kitabın başlarında Julie'nin yaşıtlarına göre okuma yazma da geri olduğunu öğreniyoruz ama yazar yaşı hakkında bize bilgi vermiyor.Sonradan neyse ki açığa çıkıyor , o kısım okurken aklıma takılmıştı.
Orijinal seri adı daha mantıklıymış😏
Kitap kapağı da Colorado'daki dağ evi olabilirdi.😏



8/10


Yazar:Judith McNaught 
Yayın evi:Epsilon
Sayfa:468
Basım: 2003- 2014
Tür:Yetişkin





0 yorum:

Yorum Gönder