18 Nis 2017

Beni Seviyormuş Gibi Yap -Kitap Yorum



Lise hayatı pek de güzel anılar barındırmayan Brynn ,lisede ki garip giyimli içine kapanık kız değil, özgüven sahibi havalı bir kadındır.Abisi Paul ile aile işi olan "Büyük Balık Yem ve Oltacılık" adlı mağazada çalışmaktadır.Severek yaptığı asıl iş kasabanın tiyatrosunda başrol olarak sahne  almaktır.Aşk romanlarına ,filmlerine bayılan,her an filmlerden,kitaplardan alıntılar yapabilmektedir.

Sawyer,lise yıllarında okulun futbol takımında olan,popülar çocuklardan biridir.Senarist olarak adını duyuran Sawyer,kasabasına geri döner.New Yorkta iken beraber olduğu aktrisle olan ilişkisi kötü bir şekilde  bitmiştir.O yüzden yalandan ve oyunculardan artık pek haz etmiyordur. 

İlk aşkınızla ikinci bir şans uğruna neleri göze alırdınız?
 
Tiyatroyu yönetmek için geçici olarak ,halasının isteği üzerine Sawyer devralır.Yönetmeni gören Brynn ,çok aşık olduğu çıkma teklif ettiği ama reddedildiği adamı karşısına görünce lise yıllarına geri döner.O zaman ki halinden artık eser olmadığı için,Sawyer kendisini tanımaz.Ve Brynn da yalan söylemeye devam eder.

Yalanlar üzerine filizlenen bir aşk gerçeğe dönüşebilir mi? Brynn bu sorunun yanıtını öğrenmekte kararlı. Ne de olsa, “Bütün dünya bir sahne, bütün erkekler ve kadınlar da birer oyuncu.”


İlk kitabına ben 5 puan vermişim ama bence haksızlık etmişim.Sanki ilki daha güzeldi.😏 Ya da şöyle söyleyeyim sadece okudum iki karakteri de yaşamadım,bağlanmadım,ağzımın suları akmadı 😁
İlk kitapta beraber oynadıkları bir yalan vardı,daha eğlenceliydi sanki,arkadaşlıktan aşka dönüştüğü için belki de ,burada tek taraflı bir yalan ve oyun var. 
Ben ilkinde ki gibi beraber bir oyun içerisinde olacaklar sandım başta..Aslında bu kitap daha çok beğenilmiş galiba^^ artık bende mi sıkıntı var bilemedim.😝
Bırakma isteği de oluşmadı tabi,keyifliydi ,çerezlik mode on kıvamında🍪🍩🍟🍕  😋

3. kitabın kahramanın  adı da geçiyor.Connor,kendileri polis miş..😎

Brynn ilk gördüğü zaman ki tepkisi(düşünceleri) şöyle oluyor.-  

"Sanırım sana sporculardan hoşlanmadığımı söylemiştim ve bu adam sporcuları kahvaltıda atıştırmalık niyetine yiyormuş gibi duruyor."

Dani ile geçiyor bu diyalog ve devamında ...

-"Cidden,o kadar yakışıklı ki ona doğrudan bakmak çok zor olacaktır.
ve biraz oyuncu bir tipte olduğunu öğreniyoruz.😎

3. kitap çıkınca okuruz artık.😎😎😂

4 yorum:

  1. Kapagini cok begendim ve atıştırmalık kismi cok hosuma gitti canm bence güzel gibi :)💕

    YanıtlaSil
  2. slmlar, sayfanı yeni takibe aldım,
    bende beklerim, bu kitabı okumadım ama galiba kitap fuarında gözüme çarpmıştı,
    sevgiler,
    www.blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil