22 Nis 2017

Jordan'ın Peşinde -Kitap Yorum

birtutamyaprak



Bu oyunda taktiklere yer yok.

Hangi kız gece gündüz, yakışıklı Amerikan futbolu oyuncularıyla çevrili olmak istemezdi ki… Jordan Woods sadece onlarla çevrili değildi, aynı zamanda onların takım kaptanı ve okul takımının oyun kurucusuydu. Çocukların hepsi onu içlerinden biri gibi görüyordu ve Jordan bunu hiçbir zaman sorun etmiyordu. Tabii ki atletizm bursu tehlikeye girmediği ve en iyi futbol programına sahip üniversiteye girebileceği sürece. 

Ancak Ty Green okuluna transfer olduğunda, uğruna savaştığı her şey tehlikeye girmişti. Çocuk sadece harika bir oyun kurucu olmakla kalmıyordu, aynı zamanda fazlasıyla da çekiciydi. Bu nedenle Jordan hayatında ilk kez zayıf hissediyordu. Bir yandan kalp kırıklığı kaçınılmaz görünürken, bir yandan da bursu tehlikeye girebilirdi… Peki ama, Jordan bu koşullar altında her zamanki gibi soğukkanlılığını koruyarak aklını oyunda tutabilecek miydi?
Tanıtım Bülteninden

🏈🏈🏈

Kusursuz spiral atışın,erkeklerle anlaşmaktan daha kolay olacağını kim bilebilirdi? 


🏈🏈🏈🏈


Ben bu kitabı niye gözümde büyüttüm bilmiyorum.Sanırım tanıtım bülteninde ki yazı bana büyük vaatler  oluşturdu.Peki kötü müydü? Hayır çerezlik kitaptı ,okurken anlamış oldum.😁 Sanırım çok ergen vâri bi kitap beklemiyordum.Daha edebi falan olur diye neden öyle düşündüysem artık.😁Bildiğin gençlik hormonlarn üst seviyede olduğu bir roman.😵Cinsiyet ayrımına değinilen,yer yer güldüren,genellikle iyi modda kalarak okuyarak bitirdiğiniz türde...

Jordan'ın takım arkadaşları ile olan muhabbetini sevdim.Arkadaşlıklarına özellikle  Jordan'a  değer vermeleri hoştu.Lakin Henry diye bir arkadaş var.Kendileri beni en çok güldüren  kişidir.Aşağı da kısa bir alıntı yaptım.:) Jordan ile  küçüklüklerinden  beri en yakın arkadaştan da öte olan bu ikilinin hali ve tavrını görünce pekte normal karşılamadım ben😏 Zaten sonunda da şüphelerim de haklı çıktım.Neyse spoiler gibi oldu daha fazla yazmayımm ben 😌Bir günde okuyacağınız,hoş vakit geçirmelik çerezlik kitap isteyenlere önerilir.✌

Lakin beğenmediğim bir durum var,kimin eli kimin cebinde değil 😔


🏈🏈🏈


"Hayallerle ilgili ne düşünüyorum,biliyor musun?"
Try hafifçe gülümsedi."Ne?"
"Hayal kurmaya çok zaman ayırırsan onun için bir şeyler yapmayı bırakırsın...




"Gözleri sana çekmiş, Woods." 
 "Ve saçları da sana." Bebek keldi.
 "Adını Joe Montana* koyabilir miyiz?" 
"Tanrım hayır, adı Jerry Rice” olacak."
 "Hayır, adı Joe Montana."
 "Onu doğurmak için on dört saat yırtınan bendim!"
 dedi Henry, bebeği ileri geri sallarken. "Adı Jerry Rice." Sırıttım.
 "İyi, peki."
 Sonra öğretmen; battaniye, bebek arabası ve oyuncak gibi, bebeklerin ihtiyacı olan saçmalıkları dağıttı. Önce bu saçma eşyaları bütün hafta yanımızda taşımamız gerektiğini söyledi!


6 / 10

6 yorum:

  1. O zaman bana göre değil kimin eli kimin cebinde kısmı :) Ben daha çok gerilim seviyorum.. teşekkür ederim paylaşımınız için....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkmak olayını biraz abartan gençlik:)) Bende gerilim severim ama bu ara böyle takılıyorum.^^
      Rica ederim:)

      Sil
  2. Merhaba yeni keşfettim blogunuzu ve takibe aldım bende beklerim😊

    YanıtlaSil
  3. Hayal kurmak tabi önemli ama sonrasında da gerçekleştirmek için harekete geçmek şart.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tembel hayal kurar, çalışkan hayalini yaşar😎 😂😆
      Rica ederim😉

      Sil