11 May 2017

Pazartesi Erkeği -Kitap Yorum






"Pardon, benim adım ne, söyleyebilir misiniz?"
"Tabi, senin adın İsabel ve sen benim nişanlımsın."


İnanılır gibi değil, ama bu doğru olabilir: İsabel hafızasını kaybetmişti ve kim olduğu, nereden geldiği konusunda hiçbir fikri yoktu. Fabio, geleceğin çok yıldızlı bir restoranın sahibi; bir ilah gibi görünmekle kalmayıp yine bir ilah gibi yemek pişirebilmekteydi. İnsan böyle bir nişanlısının olmasına sevinirken, aynı zamanda günün birinde onu hatırlayabilmeyi de umabilirdi. 
Ancak bu adam neden kendisine kaba davranırken, baş döndürücü İtalyan çekiciliğini sadece kadın müşterilerine gösteriyordu?
Peki kendisi aşçı yardımcısı olmasına rağmen, neden havuç bile doğrayamıyordu? Mafya babası kılıklı adamlar onlardan ne istiyordu?
Parmağında üç kıratlık bir elmas yüzük ve ayağında markalı ayakkabılarla bu kaba İtalyan için tencereleri ovması ve aşçı önlüklerini ütülemesi de neyin nesiydi?
Makarnalar, soslar ve silahlar arasında geçen olaylar, "Kadın Hikayeleri Ödülü" alan yazar Eva Völler'in kaleminden "Pazartesi Erkeği"nde eğlenceli aşk hikayesine dönüşüyor.
"Tanıtım Bülteninden"

254 sayfalık yüzünüzde gülümseme ile keyifli vakit geçirten türde hoş bir kitap.Kapağın arkasında sanki biz de Isabel gibi hafıza kaybı yaşayacağız zannettim ama Isabel haricinde bir kaç kişi dışında herkes durumdan haberdar diyebiliriz 😏  Yani ortada bi gizem yok aslında...sadece farklı türde iki insanın kaderin cilvesi ile bir araya gelip birbirlerine aşık olması dışında💑



Orjinal Adı: Der Montagsmann
Yazar:Eva Völler
Sayfa Sayısı: 254
Baskı Yılı: 2010

7 yorum:

  1. Neden salı yok carsamba ve mübarek gün cuma yok diyesim geldi birden 😁😁😁 İsabelede gecmis olsun diyorum 😁😁💕

    YanıtlaSil
  2. hehe senin kitap yorumların çok eğlenceli yaaaa hep böyle yorumla valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (Tanıtım bültenleri bana ait değil bilgine😁) Böyle güzel methiyeler düzünce bir an emin olamadım da acaba bana mı diyon :)) Teşekkür ediyorum güzel yorumların için 😘 😘 elimden geldiğince yazıyom işte :))

      Sil
    2. tanıtım bültenleri ilgimi çekmiyo :)

      Sil
    3. Beni de çok etkiler ,yani okumadan önce :))
      Yani bütün iltifatlar bana mıydı?? 😍 ❤️ ❤️

      Sil