20 Ağu 2017

Elizabeth Hoyt -Dört Asker Efsanesi Serisi

Legend of the Four Soldiers 

birtutamyaprak



1. Kitap  - Günahkar Aşık 

Karanlık gizemli ormana giden Demir Yüreğin hikayesi....


Amerika'nın yaban topraklarında yetişmiş ,medeniyetten uzak Samuel ve Londra da yüksek sosyetenin gözdesi olan şıklığı ve kusursuzluğu ile tanınan Leydi Emeline Gordon ..

Alaya ihanet eden kim?

2. Kitap -Bana Aşkını Söyle

Düz ve katetmesi kolay yolu tercih eden,sahip oldukları ile yetinmeyi bilen
 Gülen Jack'in hikayesi...

Lord Vale 'yi terk eden terk edene 😅 (1. kitabı okuyanlar anladı beni 😄)

Düğün günü terk edilen Lord Vale o gün içerisinde bir başka hanımdan evlilik teklifi alır.

Melisande Fleming tüm cesaretini toplayarak uzun zamandır derin duygular beslediği Lord Vale'ye evlilik teklifi etmeye karar verir.

Alaya ihanet eden kim? Sorusu cevabını bulmaya çok yakınken tekrar akıllara yeni bir şüphe düşer.  

3.Kitap -Seni Kalbime Yazdım 

Yalnız dağların yükseldiği yolu tercih eden,yalan söylemeyi başaramayan Doğru Söz'ün hikayesi...

Münzevi Sör Alistair Munroe,esir alındığında hem ruhuna hem bedenine aldığı yaralar ile kendi içine kalesine kapanan bir doğa bilimcisidir.

Güzelliği dillere destan metres Helen Fitzwilliam 2 çocuğu ile kaçmaya karar verir.Leydi Vale'den yardım ister.

Sör Alistair'in ise yeni bir kahya'ya ihtiyacı vardır.

Alaya ihanet eden kim?


4.Kitap-Yabani Aşık

Savaştan dönen dört asker kavşağa geldiklerinde  üçü kendi yolunu seçip yürümeye devam ederler.Bizimki  duru ve ayağında ki taşı çıkarmak için eğilir.
Ayakkabısını yeniden giydikten sonra bile yoluna devam etmez.Uzun yıllar savaştadır ve evde bekleyen birisi olmadığını biliyordu...Kayanın üzerinde oturmaya devam eden yanında taşığı Uzun Kılıç'tan adını alan askerin hikayesi...  


Öldü zannedilen Leydi Emeline 'nin erkek kardeşi Reynaud St. Aubyn evine geri döner.

Artık unvanı ,tüm mal varlığı bir  başkasına aittir.Vahşi görünümlü bu adam ona ait olan her şeyi almaya kararlıdır.

Beatrice Corning,amcasının evinde asılı tablodaki yakışıklı konttan ilk gördüğü andan beri etkilenmektedir.

Sonunda ihanet eden yakalanır.




Historical okumayı sevenler yazar  Elizabeth Hoyt'tu  gayet yakından tanırlar.Herkese hitap etmez bu tarz kitaplar ama sevenler için sürükleyici bir seridir.Son kitabı diğerlerine nazaran daha çabuk oldu bitti gibi geldi.Birde bazı karakterleri merak etmiştim.Neyse ki az da olsa sonunda haber aldık.Maiden Lane serisini okumuştum.Bu seriyi görünce ve okumadığımı fark edince hemen okudum zaten hemen bitiveriyor. İhanet edenin gizemi sonuna kadar devam ediyor,insanı okurken merakta bırakıyor. 

Sevmediğim karakter yoktu.Serinin ilk okuduğum kitabın (ilklerin yeri ayrıdır benim için)yeri benim için ayrı olsa da  3. kitap bi tık önde gibi 😇








4 yorum:

  1. Tam çerezlik bir seriye benziyor. Oku oku dan aldığım kitaplara ağırlık verme kararı aldım bu sıralar. Hep al, rafta beklesin, olmuyo. Bu ay da çok güzel indirimler var oku oku da. Haberin olsun kuzu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çerezlik gibi olsa da arkada devam eden gizem ayrı bir tat vermiş .Bu ara evde değilim guzu ,Sağol bilgilendirme için ;)
      *Cepten birtutampyaprak olarak cevap yazamıyorum.

      Sil
  2. bu yazarı da artık okusam iyi olcak, seviyon sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da tanımam yazarları ama bu tarzda yazan iyi bir yazar:)

      Sil