28 Ağu 2017

Neler Okudum?




Kusursuz evcil

Satılmak üzere eğitim alan evcil yeni sahibinin oğluna karşı saf duygularla   aşık olmaya başlayınca işler biraz karışıcaktır.
Öte yandan kendi durumunu ,hayatını da içten içe sorgulamaya da başlamıştır .

Bir sürü  soru havada asılı kalsa da seri olduğu için devam kitaplar da cevabını bulacağımızı düşünüyorum.

Eksikleri olabilir ama ben konuyu sevdim.Gününüz de adı evcil değil belki daha modern bir isimle bu tarz hayatlar yaşandığını düşünüyorum .

Kölelik gerçekten kalktı mı yoksa adı mı değişti sadece ?
2. Sınıf insan muamelesi zaten hala devam ediyor ...




Bugün Farklı Olacak

Öğretmenlerinin vermiş olduğu ödevdi 10 yıl sonrasına yazılmış günlük..
Peki ölmuş birinin defterini nereye yollarsınız...Trajik bir kazayla hayatlarını kaybeden kasabanın meşhur Çifttiyse eğer daha da merak etmez miyiz ?

Parker da dayanamayıp okumaya başlıyor kızın günlüğünü ve aslında hiçte göründüğü hayal ettiği gibi çıkmıyor gerçekler karşısına ....

İnsana güzel mesajlar bırakan harika bir kitap ,yer yer düğüm düğüm oluyor boğazımız 😢




6 yorum:

  1. emeğine sağlık. Bana da beklerim ^^

    YanıtlaSil
  2. Bloğunuz kitaplarla dolu, sıcacık bir blog. Kitap yorumları az ve öz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler💐💐Beğenmenize sevindim :)

      Sil
  3. hoş konu ivit okunabileer :)

    YanıtlaSil