12 Ara 2016

MUTLULUK SENSİN -Kitap Yorumu-



Yazar:Gerrı Russell
Yayınevi:Nemesis
Sayfa:324
Baskı:2016

Birçok insan için mutluluğun anahtarı paradır. Felicity, hiçbir zaman o insanlardan biri olmamıştır. Onun için hayattaki en güzel ve mutluluk veren şey, severek yaptığı işidir. Bir otelin restoranında şeftir ve hayatı için daha fazlasını istemez. Ancak istemediği birçok şey gibi, para da gelip onu bulur.
Yıllarca kimsesiz, yaşlı bir adam zannederek ilgilendiği bir müşterisi, aslında çalıştıkları otelin sahibidir ve ölürken tüm mal varlığını Felicity'ye bırakır. Yaşlı adamın yeğeni Blake ise, bu servetten öyle kolay vazgeçmeyecektir. Tüm mirası Felicity'nin elinden almaya kararlıdır. Planı da hazırdır. Felicity'yi en mutlu olduğu yerde, mutfakta tuzağa düşürecektir. Düşürebilirse…
(Tanıtım Bülteninden)

Çerezlik bir kitap daha,her akşam yavaş yavaş okuyarak bitirdim.Aslında bazen yarıda bırakmak istesem de kitaplar son sayfalara doğru sizi şaşırtabiliyor.
Birçok insanın anahtarı olan paraya düşkün olmasa da Felicity ,en çok da ona ihtiyaç duyuyor açıkçası.Para'nın kölesi olmaksakta  en önemli sorun olan sağlık problemi için çok büyük ihtiyaç oluyor.Felicty kendisine kalan mal varlığına şaşırsa da bir yandan babası nın sağlık sorunlarından sebep bu paraya da ihtiyaç duyduğu için aslında memnundur halinden ta ki yeğen gelip işleri bozana kadar hem maddi hem manevi açıdan...💘💲 İki yetişkin insanın birbirlerine karşı duyduğu bariz çekim,biraz da geçmiş,günümüz sorunlar serpiştirilmiş.Okurken öyle çok duygu yoğunluğu hissedemedim(bende kaynaklı da olabilir,bazen uyku mahmurluğu ile okuduğum oluyor😴 benim için çerezlik oldu.


4/10 

2 yorum:

  1. Kuzu ben hala kitap okuyamıyorum😅😁😥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaw bak ben bi kitap daha bitirdim yoksa bu dünya çekilecek gibi değil^^
      -Arada olur öyle bende bi ara hiç bir şey okuyamıyordum.Ama bi kitaba başla ,sürükleyici heyecanlı olduğunu düşündüğün, okudukça o durumu aşıyorsun,bi ara bende o durumu öyle atlattım;)

      Sil