31 Ara 2016

Yıldız Gibi Parlamak -Kitap Yorum




Yazar:Ö.Burcu Öztürk (Twitter)
Yayınevi:Kitap Kahvesi
Sayfa:117
Basım:2016

İnternet bazen büyük aşklara,bazen yeni başlangıçlara sebep olabilir.En korkulan uçak yolculuğu insanın kendini tanıma fırsatı sağlayabilir...
Müziğe ve bilinmeyene yolculuğa ne derseniz?


Suzan'ın hayali  başarılı bir muhabir olmak ve SPARKLE gurubundan Shin ile karşılaşmaktır. Şuan stajyer olarak magazin dergisinde çalışmakta olan Suzan ,Shin ile tanışma hayaline bir adım yaklaşmıştır.G.Kore'ye uçak bileti ve konser bileti kazanan Suzan'ın  ,uçağa bindiği an peşini bırakmayan talihsizlikler ve karşısına çıkan en büyük sürpriz ile yeni  macerası başlamış olur.



Konser bileti olmasa da bi uçak bileti kazansak fena olmazdı hani,napalım biz gidemeyince biz de Suzan ile maceraya atılalım dedik😅✈ 

İnternet yeni aşklara sebep olur mu bilmem ama nadir de olsa güzel arkadaşlıklara vesile oluyor.Burcu ile de net ortamında tanıştım.Güzel sohbetlerimiz oldu, hoşlandığımız şeylerden bahsetmekten keyif aldığım biri 💕Uzun zamandır konuşmadık da ,guzu hadi ben vefasızım da bari sen arayıp soraydın beni😗

Yönetici,Yazar,Senarist,Yönetmen bir sürü yeteneği olan yazarımız Burcu'nun ilk kitabı "Yıldız Gibi Parlamak" Haziran ayında görücüye çıktı.Bana da hediye olarak yolluyor ve ilk imzalı kitabımı almış oluyorum😍Buradan tekrar çok teşekkürler.  💕

 O zamanlar bu bloğum yoktu.Şimdi açmışken bahsetmeden geçmek olmaz dedim.Aslında çok da geç kaldım😟 

Ben konusunda fazla ayrıntıya girmedim zaten bir çırpıda okuyacağınız bir kitap ,sürprizi kaçmasın hem 😉 
Bu da çerezlik diyebileceğimiz  ,ama sıkılmadan bir çırpıda okunan sevimli bir kitap diyebiliriz.Bir kumsal, sahil kenarında ,evde kafa dinlemelik ama boşta oturmak istemediğiniz bir vakit hele de japon ve korelilere ayrı bir sempatiniz varsa daha çok hoşunuza gidecek.^^


İlk kitabı olduğu için ve uzun zaman önce yazmış olduğunu hatırlıyorum.Eksikleri olabilir belki ama tanıdığım kadarı ile kendi eksiklerini görüp okuyucu yorumuna önem veren bir yazar ve gelecekte güzel maceralar bizi bekliyor gibi😇😉

5/10 







2016 bitmeden kapanışı bu kitapla yapayım dedim.Bu sene pek parlayamadık ama 2017'den umudumuzu kaybetmedik.💫😊😛

2 yorum:

  1. Selam, güzel yorumların için teşekkür ederim. Sitemini de yeni farkettiğim için üzgünüm. umarım yeni yıl yeni güzellikler ve yeni maceralar getirir ;) Yıldız Gibi Parlaman dileğiyle herşey hayal edebileceğinden kat ve kat daha güzel olsun ;) ( unutmadan twitter adresimi güncellersen çok sevinirim : authorburcu )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selaaam,rica ederim^^ Çok bekledim o zaman bu kız görse yazımı diye,ama olsun sonunda gördün ya :)) Teşekkür ediyorum güzel dileklerin için;) Senin içinde her şey hayal ettiğin ,istediğin gibi olsun 😘 Güncelledim;)

      Sil