19 Mar 2017

Judith McNaught - Aldığım Her Nefeste -Kitap Yorum




(Second Opportunities #4)



Mitchell Wyatt yakın zamanda üvey kardeşi olduğunu öğrenir.Babasının ailesinin ona yaptıklarından dolayı çok da sıcak davranmayan Mitchell  ,içten içe üvey kardeşine karşı sıcak duygular beslese de bunu belli etmez.Çok geçmeden üvey kardeşi William kaybolur ve ölüsü bulunan kurbanın baş şüphelisi üvey kardeşi Mitchell'dir.

Kate Donovan,babasını kaybetmiştir.4 yıllık devam eden bir ilişkisi vardır.Sevgilisi ile tropik bir adada tatil yapması gerekirken tek başına tatilini yapan Kate,karşılaştığı  Mitchell Wyatt'a karşı kayıtsız kalamayacaktır. 



4. kitapla birlikte cennet serisini tamamlamış oldum.Kalemine alışkın olmadığım zamanlar okuduğum kitaplarda o şüphe tohumlarından bende nasibini alırdım ama bu sefer yemedim Judith hanımcım😁 Tabi cinayet zanlısı kim içim içimi yedi,hiç te beklemediğim yerden çıktı.

İlk başlarda bana göre daha durağan ilerlerken tam bitecek artık sona gelmişiz niye yüreğimizi hop ettiriyon ki😢

Diğer kitaplarında ki kahramanlarında misafir olduğu,sadece ben bazı kişileri tam anımsayamasam da özellikle güvenlik güçlerinde çalışan kişileri   ,kahramanlarında hikayeleri ilk başta bi hatırlayamamış olabilirim,aradan vakit geçti yani bu kafa artık yaşlandı😖

Birde Kate babası da cinayete kurban gitti diye anladım.(pdf bazı yerleri çok kötüydü yarım eksik çok cümle vardı) Yapan ortaya çıkmadı galiba ben mi yanlış anladım??

Genel itibariyle beğendim iki günde bitirdim.Kahramanlarımız üç dört günde  birbirlerine bağlansa da siz öyle şeyler yapmayın emi.😜

Mitchell in Kate'i ilk gördüğü andan beri kartlarını açık oynasa da ,istediğini elde edecek olmasına rağmen o an işi centilmenliğe  vurduğu için tebrik ediyorum.😎Sonra tabi muradına erdi orası ayrı🙊


8/10


Bu kapak ne alaka arkadaş???

Yazar:Judith McNaught
Sayfa Sayısı: 392
Baskı Yılı: 2006
Yayınevi: Epsilon Yayınları

2 yorum:

  1. bu tarz kitapları okuyamıyorum kadınların daha çok hoşlarına gidiyor belki de.

    YanıtlaSil