24 Mar 2017

Sevdiğim Tüm Erkeklere -Kitap Yorum






Evin ortanca kızı lise3.sınıfa giden Lara Jean ,aşık olmaya başladığı zamandan beri sevdiği erkeklere açılmayıp onlara olan duygularını  mektuba  yazıp postalamaz.Annesini ona hediye ettiği şapka kutusunda saklamaktadır.Bu yaşına kadar beş erkekten hoşlanan Lara Jean ,kutuda beş mektup vardır sahibine gitmeyi bekleyen.Bir gün bu gizli mektuplar aynı anda sahiplerine postalanır.Bunlardan biri ablasının  artık eski erkek arkadaşı ve yan komşuları olur kendileri,diğeri okulun en popü çocuğu ,biri eşcinsel  ve diğerleri....
Lara Jean'ın  aşk hayatı artık sadece mektuplarda sır olarak kalmayıp ,kontrolden çıkmaya başlamıştır.


3 kız kardeş Abla Margot ,ortanca kardeş Lara  ve  evin en küçüğü Kitty ...

Anneleri ölen bu kızlar babaları ile beraber yaşamaktadır.Margot annesi öldükten sonra evin çoğu sorumluluğunu üstüne almış Kitty için anne olmuştur.Şimdi ise İskoçya'ya okumaya gidecektir.Ablasının izinden giden Lara ise evdeki işlerin üstesinden gelme konusunda endişelidir.Rol model aldığı ablası kadar iyi olacak mıdır?

Kitabın ilk sayfalarında bırakma gibi bir girişimde bulundum neyse sonra biraz vakit geçince hadi devam edeyim dedim ve mektup olayları patlak verdi.Sonra hızlı bir şekilde akıp gitti.Aslında hikayede en çok Kitty'i sevdim sanırım.O her konuştuğunda onun akıllı cevapları hoşunuza gidiyor.Ve Lara Jean nasıl şüphelenmezsin hayret ediyorum.İlk önce düşmanını en yakınında arıcaksın😁😁

Benim için çerezlik kıvamında oldu.Sonu biraz belirsiz gibi gelmişti ki meğer bu ilk kitapmış.İkinci kitap da yakın zamanda çevrilir umarım bu tarz hafif kitaplara da ihtiyaç olduğumuz oluyor.😄


6,5/10




Kitty,"Ağlama,baba ,"diye emretti ve babam başını onaylarcasına sallayıp onu kucakladı.
"Benim için bir şey yapar mısın, Kitty?diye sordu babam
"Ne?"
"Hep bu yaşta kalır mısın?"
Kitty otomatik olarak,"Eğer köpek alırsan kalırım,"diye cevap verdi.
Babam kahkaha attı,Kitty de güldü.
Bazen küçük kardeşime gerçekten gıpta ediyorum. 





To All the Boys I've Loved Before #1
Yazar:Jenny Han
Sayfa Sayısı: 360
Baskı Yılı: 2016
Yayınevi: Pegasus

6 yorum:

  1. Bloğundan seçtiğim birkaç kitap vardı buda güzel bir şeye benziyor :) Kitty de güzel bir isimmiş,hello kitty i çağrıştırdı bana,pek bi severim de ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ismi Katherine aslında ama herkes Kitty diyor^^Hello Kitty kadar sevimli mi bilemem ama bunun da kendine has sevimliliği var.😂

      Sil
  2. Əslində mən də belə yüngül bir kitab oxumağı çox istəyərdim. Son dövrlər oxuduqlarım çox ağır gəlmişdi mənə çünki.
    Kitabı gözəl anlatmısınız. Qələminizə sağlıq.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada böyle kitapları okumak iyi oluyor:)
      Teşekkürler;)

      Sil