11 Mar 2017

Paris'ten Sevgilerle -Kitap Yorum-



kitap kapağı





İnsan büyük bir aşkı birkaç satıra, küçücük bir odaya nasıl sığdırabilir? Yüreğinizi yakan sırları saklamaya bir ömür yeter mi?

Erkek arkadaşı tarafından havaalanında yüzüstü bırakılan Ruby Miller, gözyaşlarını silip Paris'e doğru yola çıktığında kendisine bu soruları soracağından habersizdir. Aslında tek istediği en yakın arkadaşı Harriet'ın kollarında teselli bulmak olan Ruby, uzun bir süre aşktan ve onunla ilgili her şeyden kaçınmaya kararlıdır. Ancak aşkın başkentinin onun için çok başka planları vardır. Paris'te onu neredeyse yetmiş yıldır gizli tutulan bir daire, buruk bir aşk hikâyesi, bir kadının ardında bıraktığı soru işaretleriyle dolu bir geçmiş ve birçok kişinin hayatını değiştirecek büyük bir sır bekliyordur.

Paris'e kendi kırık kalbini iyileştirme umudu ile gelen Ruby, onu her adımında takip eden geçmişinin gölgesine ve allak bullak olmuş hayatına rağmen kendini neredeyse bir asırlık bu gizemin içinde bulur. Fakat aşk uğruna ne kadar ileri gitmeyi göze alabilecektir?

Alexandra Potter'ın masalsı anlatımıyla sizi adeta Paris sokaklarında bir gezintiye çıkaracak olan Paris'ten Sevgilerle aynı anda hem güldürmeyi hem de ağlatmayı başarabilen nadir kitaplardan biri.
(Tanıtım Bülteninden)




Kitap aslında fena değil de bende iş yoktu bunu okurken,bir türlü odaklanamadım kitaba,sonlara doğru geçmişte ki hikaye nin gizemi,açığa çıkmaya başlayan sırlar daha bi  kendine çekti.Aslında mizahi benzetmeler falan güzel,illa her kızın kendinden bir şeyler bulacağı bir roman.

"....Hani kibirli satış elemanının bakışları altında her kıyafetin etiketine gizlice göz attığınız türden butiklerden bahsediyorum."  😁😁

Bu "Love Dedective" serisinin ikinci kitabı gördüğüm kadarı ile çünkü bu kitapta Ruby'i yüzüstü bıran sevgilisine olan takıntısını anlayamadım kitabın sonuna kadar,tamam çok sevmiş ama onların hikayesinin tam olarak içeriğinin bilemeyince bana garip gelmişti ama meğer ilk kitapta o ikisinin hikayesi yer alıyormuş zaten.O zaman ilk kitap neden çevrilmemiş,ya da ben mi bulamadım??  





Artık günümüzde ruh eşleri böyle mi bulunuyordu?Böyle mi aşık olunuyordu?140 karakterlik tweetlerle ve karşındakinin sosyal medya hesaplarını gizlice inceleyerek mi yaşanacaktı aşk.?


7/10
Kitap aslında fena değildi de bende iş yoktu okurken😗




Orjinal Adı:Love From Paris
Yazar:Alexandra Potter
Sayfa Sayısı: 480
Baskı Yılı: 2016
Yayınevi: Arkadya Yayınları

6 yorum:

  1. Merhabalar aramıza hoşgeldin şeydanın günlüğü sayesinde keşfettim seni senden ve bloğundan bahsetmiş biraz hemen takibe alıyorum benim blogumada beklerim 😘

    YanıtlaSil
  2. Merhaba hoşgeldin şeydanın günlüğü yazmış bende geldim Bir çayınızı içmeye geleyim dedim 😁 güzel Bir kitaba benziyor sizde çok güzel anlatmış sınız emeğine yüreğine sağlık sevgililer 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk ,sende hoşgeldin:)
      Teşekkürler😘

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Bi şans verebilirsiniz bence,her okuyucu farklı tat alır;)

      Sil